Britt Weide

Namn:

Britt Weide

Cerfifieringsbadge:

Har arbetat med professionell coaching sedan 2006. Har utbildat i coaching, coachande ledarskap, coachande förhållningssätt och coachande handledning/coaching supervision i snart 20 år. Tog min MCC 2013 och har mentorcoachat på alla nivåer sedan dess. Mentorcoaching är något av det mest berikande att arbeta med både processen och att coacherna når sina certifieringar. Idag arbetar jag främst med chefs- och ledarutveckling på alla chefsnivåer, och mer och mer med konflikthantering och transformerande coaching och ledarskap (har Alan Seales certifiering i Transformational Presence Leadership & Coaching). Arbetar även mer och mer med Coaching Supervision för teamcoacher. Är idrottspsykolog och samtalsterapeut (steg 1 kompetens) i grunden. Som coach är jag nyfiken, icke dömande, trygg, orädd, inlyssnande, varm, intuitiv och utmanar dig när det gagnar dig. Känslor är information som vi arbetar vidare utifrån - här kan vi både möta vår ofullkomlighet, sårbarhet och potential. Välkommen!

Besöksadress:

Fersensväg 3a, 211 42 Malmö